Top 60

duminică, 28 februarie 2010

Noua Zeelanda – Un alt fel de calatorie


Pentru Noua Zeelanda m-am gandit sa incerc ceva nou ca realizare, vechi ca dorinta: sa calatoresc cu o caravana!
Nu, nu cu un clan de roma, desi asta ar fi intr-adevar mult mai interesant, ci intr-o casa mobila, casa pe roti, masina cu loc de dormit... :)

Ideea este, cu siguranta, mai costisitoare decat CouchSurfing, dar cum insula de Sud a Noii Zeelande care este de interes din punct de vedere turistic este si ceva mai salbatica (adica nelocuita), nu prea aveam sanse sa gasesc gazde pe unde vroiam sa ajung. In plus, nici sistemul de transport nu parea sa fie foarte pus la punct, dar asta o sa vedem cand ajungem acolo.

Planificarea mi-a luat ceva. Am luat bilet de avion pana in Christchurch, deoarece din Sydney era mai aproape si asa putea sa vad mai mult din toata insula de sud. Alternativa ar fi fost sa zbor direct la Queenstown, dar ar fi insemnat sa vad numai jumatatea de sud a insulei de sud... :)

Am inchiriat si o caravana si am facut itinerariul. Aveam sa acopar o zona destul de mare in doar 7 zile... Doar 2560 de kilometri... :)



Se spune ca lucrurile testate sunt cele mai bune, dar si CouchSurfingul era ceva complet nou pentru mine si s-a dovedit a fi foarte tare! Sa vedem ce surprize ne ascunde noul stil de calatorie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu